Schoonmaakdiensten voor op kantoor

Ik werk op het hoofdkantoor van een kleine retailer. Op het hoofdkantoor werken twintig mensen en ik werk op de inkoopafdeling. Ik heb maar een directe collega, want we zitten met ze tweeën in het team. Maar alle afdelingen zitten op dezelfde verdieping en we hebben veel contact met elkaar. Niet alleen omdat we veel moeten samenwerken, maar ook omdat we bijvoorbeeld altijd met elkaar tegelijk lunchen. Vaak drinken we ook nog een paar drankjes met ze allen op vrijdagmiddag om de week af te sluiten. Ik ben meestal als eerste op kantoor. Ik ben graag iemand die vroeg de dag begint. Daarnaast is het ook handig voor het contact met de leveranciers. Veel van hun wonen in Azië, en hun dag begint eerder. Ik merkte vaak dat het kantoor nog een zooitje was, wanneer ik vroeg in de ochtend aankwam. Het was niet elke keer slecht, maar vaak werden er dingen vergeten. Wij hadden een schoonmaakbedrijf waar we de schoonmaakdiensten afnamen, maar die deden dit niet goed genoeg. Vaak irriteerde ik mij daar erg aan. Soms waren vuilnisbakken niet geleegd en de bureaus nog vies. Ik ging vaak dan nog een snel rondje lopen om de vuilnisbakken te legen. Veel collega’s eten snel een snack en gooien de restanten in de vuilnisbak, maar dat trekt natuurlijk ongedierte aan, of gaat stinken. Als ik aankwam op het kantoor, dan kon ik vaak al ruiken dat de vuilnisbakken niet geleegd waren. Ik vond dat wij een ander bedrijf moesten zoeken, want de schoonmaakdiensten van dit bedrijf waren niet naar behoren.   

Schoonmaakdiensten via Balansschoonmaak.nl

Tijdens de eerst volgende lunch stelde ik voor om de schoonmaakdiensten van een ander bedrijf te gebruiken. Dit was het ideale moment, want we eten vaak met ze allen tegelijk. Maar een aantal collega’s hadden niet door dat de kwaliteit van de schoonmaakdiensten niet voldoende was. Ze hadden niet door dat ik vaak nog snel wat kleine dingen deed in de ochtend om het kantoor schoon te krijgen. Gelukkig waren er een paar collega’s die mij meteen bijsprongen en zeiden dat ik vaak nog een ronde liep om wat dingen op te ruimen. Ik stelde voor om een week lang niet een ronde te lopen in de ochtend, zodat mensen konden zien wat er wel en niet gedaan was. Iedereen vond dat een goed idee en na een paar dagen had iedereen door dat er niet altijd goed werd schoongemaakt. Mijn baas zei dat hij in het verleden ook wel eens een gesprek hadden gehad met dit bedrijf over de kwaliteit van hun schoonmaakdiensten. Na een korte bespreking met alle collega’s kozen we ervoor om een ander bedrijf te zoeken dat het kantoor zou schoonmaken. Op het internet zagen we dat balansschoonmaak.nl erg goed was aangeschreven en we namen contact met ze op. Zij konden gelukkig zo snel beginnen als wij wilden. Mijn baas had ondertussen laten weten aan het andere bedrijf dat we niet meer met ze zouden samenwerken.

Erg blij met Balansschoonmaak.nl  

Balans maakt nu bijna die maanden bij ons schoon en we zijn erg blij met hun schoonmaakdiensten. Soms als ik aankom op het kantoor, dan zijn ze net alles aan het afronden. Het personeel is erg vriendelijk en ze leveren goed werk. Het is voor mij fijn dat ik in de ochtend geen controle ronde meer hoef te lopen. Voor schoonmaakdiensten moet je bij Balansschoonmaak.nl zijn:

  • Ze maken alles erg goed schoon
  • Kunnen helpen bij verschillende taken in een bedrijf
  • Hebben erg vriendelijk personeel
  • Hebben veel ervaring met grote en kleine bedrijven
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn