Onze vaste stylist voor verkoopstyling in Amsterdam

Voor onze vestigingen hebben wij een vaste stylist voor verkoopstyling in Amsterdam. We hebben veel schik met deze stylist, omdat we er altijd van op aan kunnen dat onze winkels op uniforme wijze gestyled worden en dat onze stylist dankzij de verkoopstyling in Amsterdam ervoor zorgt dat onze winkels er optimaal uit zien. We hebben overwogen om in elk filiaal een medewerker op te leiden tot stylist, maar met het verloop waar retail tegenwoordig mee te maken heeft is dat niet te doen. Medewerkers wisselen elkaar af en nemen de net opgedane kennis met zich mee. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een stylist voor verkoopstyling in Amsterdam en toen zijn we op www.verkoopstylist-amstelveen.nl terecht gekomen. Dit bleek direct voor ons een match te zijn.

Volledige verkoopstyling in Amsterdam

Onze stylist voor verkoopstyling in Amsterdam heeft ervoor gezorgd dat al onze winkels in dezelfde stijl zijn ingericht.

  • De schappen
  • De etalages
  • De toonbankdisplays
  • De accessoires

Er is voor deze verkoopstyling in Amsterdam een goed plan gemaakt. Onze stylist heeft alle filialen bekeken en ook gekeken waar de mogelijkheden elkaar overlappen. Op die manier kon er bij de verkoopstyling in Amsterdam een eenheid gecreƫerd worden en dat was voor ons echt heel belangrijk. Er is een plan gemaakt met schetsen, waarop duidelijk zichtbaar werd wat de kleurstelling zou worden, die mede door onze huisstijl bepaald werd. De filialen moeten allemaal dezelfde sfeer ademen en onze branding uitstralen. Mede door de verkoopstyling in Amsterdam is dit goed gelukt. We zijn wat dat betreft echt blij met het resultaat.

Verkoopstyling is er ook voor de klant

Wanneer onze klanten de verschillende filialen binnenlopen is het belangrijk dat er een herkenning optreed. Dit zullen veel franchise winkels zo ervaren. De verkoopstyling in Amsterdam die wij hebben toegepast zorgt ervoor dat de klanten die bij ons binnenkomen zich thuis voelen in de winkel. Ze krijgen een warm gevoel van de aankleding, ze kunnen producten op ongeveer dezelfde plekken terug vinden in alle filialen, waardoor ze niet hoeven te zoeken en ze zullen door de aankleding van de winkel het gevoel krijgen dat ze op de juiste plek aan het winkelen zijn. De verkoopstyling in Amsterdam draagt daarmee niet alleen bij aan het algehele gevoel van de winkel, maar bevordert daarmee ook de verkoop van onze producten. Juist door de herkenning en het gemak die er dankzij onze stylist zijn aangebracht, weten mensen wat ze aan ons hebben. Het wekt vertrouwen en dat is bij het hebben van meerdere winkels in onze branche heel erg belangrijk. Het vormt een meerwaarde waarbij de producten goed en vooral aantrekkelijk gepresenteerd worden. Dit is echt een vak apart en dat kun je niet zomaar overlaten aan verkoopmedewerkers in een winkel. Wat dat betreft vinden we de samenwerking met onze stylist ook heel erg prettig. We hebben echt ervaren dat er goed is nagedacht over de plaatsing van de producten, over de logische opvolging van de productgroepen en over de algehele beleving die de klant ervaart tijdens het winkelen. Dit is heel belangrijk, want de klant gaat daarmee als het ware op reis door het assortiment en plukt de producten waar nodig uit de schappen om vervolgens uit te komen bij de kassa. Deze verkoopstyling zorgt er ook voor dat we met minimale bezetting onze winkels kunnen runnen. De klant weet zo goed waar de producten zich in de winkel bevinden, dat we minder mankracht nodig hebben om de klanten op de producten te wijzen. Onze verkoopstyling in Amsterdam is dus heel goed doordacht en dat hebben we echt te danken aan onze eigen verkoopstylist. Lees meer…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn