Werkt u al met support tickets?

Ons bedrijf is sterk gegroeid de afgelopen jaren en dat houdt in dat je ook steeds vaker door klanten benaderd wordt. Dat leidde er bij ons toe dat wij klanten soms heel lang moesten laten wachten aan de telefoon en dat was niet iets waar wij een goede beurt mee maakten. Wij hebben daarom bekeken wat wij konden doen om te zorgen dat wij hen beter konden helpen. Wij hebben toen een mailsysteem gemaakt en wij hebben gekeken of wij ook met support tickets konden gaan werken. Wanneer je namelijk met support tickets gaat werken, dan krijgen mensen gelijk een mailtje waarin staat dat hun vraag behandeld wordt en dat zij snel antwoord kunnen krijgen. Het handige van support tickets is ook dat deze vragen gelijk in het dossier van de klant komen waardoor je dus alle gegevens altijd goed bij de hand hebt. Wij hebben toen gekeken waar wij een goed systeem konden vinden voor  support tickets en wij hebben toen goed ons best gedaan om te zorgen dat wij met de juiste partij in zee konden gaan. Wij hebben gezien dat wij een keer naar de site van teamleader.nl moesten gaan omdat wij lazen dat deze mensen veel mogelijkheden te bieden hebben wanneer het gaat over support tickets. Wij hebben daarom gekeken wat wij hier op de site over support tickets konden vinden en wij hebben gezien dat deze mensen je inderdaad heel veel verder kunnen helpen. Mocht u daarom ook graag met support tickets willen gaan werken, dan kan ik u alleen maar doorverwijzen naar deze site omdat u hier heel veel mogelijkheden kunt vinden om met dit systeem te gaan werken. U zult zien dat wanneer u hier gaat kijken naar goede support tickets, u er zeker van kunt zijn dat u goed geholpen kunt worden. Wij wilden daarom ook graag met de support tickets van teamleader.nl gaan werken omdat wij gelijk in de gaten hadden dat dit systeem ons heel veel goeds kon brengen. 

Met support tickets kun je je klanten beter helpen 

Wij hebben gemerkt dat wanneer je met support tickets gaat werken, je er zeker van kunt zijn dat je je klanten veel beter kunt helpen. Het is namelijk zo dat de support tickets meteen in het dossier van de klant terechtkomen waardoor je de klant iedere keer veel beter kunt helpen omdat je dienst gegevens gelijk allemaal bij de hand hebt. Wij zijn daarom ook zeer tevreden over het feit dat wij met support tickets zijn gaan werken via teamleader.nl omdat deze mensen ons gewoon heel goed hebben kunnen helpen. Aarzel daarom niet langer meer en kijk zelf ook een keer naar de mogelijkheden die deze mensen te bieden hebben. U zult zien dat wanneer u ook met support tickets gaat werken, u daar nooit spijt van kunt krijgen. 

Bekijk de site ook even 

Als u meer wilt weten over de mogelijkheden van dit bedrijf, dan kunt u:

  • Even naar teamleader.nl surfen 
  • Bekijken wat u hier aan mogelijkheden kunt vinden 
  • Een keer contact opnemen om te horen wat men voor u kan betekenen 

Ik hoop dat u hier goed geholpen kunt worden.               

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn