De VOIP telefooncentrale

voicedata - VoipAls groter bedrijf in Nederland kun je niet zonder een goede telefooncentrale. Maar natuurlijk wil je hier als bedrijf niet teveel geld aan kwijt zijn. Bij Voicedata hebben ze daar naar geluisterd en een telefooncentrale ontwikkeld waarbij het niet nodig is om een investering te doen, zelfs niet als je bedrijf groter wordt. Al vanaf € 8,- per maand kun jij gebruik maken van VOIP. Ze hebben de functionaliteiten die je kunt inzetten onderverdeeld in drie categorieën.

  • standaard functionaliteiten
  • extra functionaliteiten
  • additionele functionaliteiten

Als je de VOIP telefooncentrale in gaat zetten binnen je bedrijf dan krijg je automatisch de standaard functionaliteiten. Deze vallen dus onder de € 8,- per maand prijs. Ook de extra functionaliteiten kun je zonder dat je hiervoor meer hoeft te betalen gebruiken. Je kunt VOIP makkelijk zelf online beheren en je kunt deze functionaliteiten dus eenvoudig zelf toevoegen. Heb jij jouw oog laten vallen op een van de additionele functionaliteiten? Dan betaal je hier wel een paar euro extra voor. Dit heeft er met name mee te maken dat deze functionaliteiten meer opslag gebruiken en dat brengt dus wat extra kosten met zich mee. Als je echter eenmaal gebruik maakt van VOIP dan zul je al snel tot de conclusie komen dat dit het meer dan waard is.

Geen investeringen voor VOIP

Geen enkel bedrijf vindt het erg om geld te besparen zolang het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit die je levert. Of dit nu om je producten of diensten gaat die je aanbiedt of zoiets als de telefooncentrale. Jij wilt jouw klanten de best mogelijke service aanbieden. Door het inzetten van VOIP bied je jouw klanten het allerbeste op het gebied van een klantenservice. Maak bijvoorbeeld gebruik van een keuzemenu. Dit geeft voor de klanten een helder beeld welke afdelingen er zijn en waar zij terecht kunnen met hun vragen en/of opmerkingen. Daarnaast is dit niet alleen prettig voor de klanten, maar ook voor je medewerkers. Zij krijgen klanten aan de lijn die ze ook daadwerkelijk kunnen helpen en dat is voor beide partijen veel prettiger. Het gebruik maken van VOIP gaat dus veel verder dan het hebben van een goede telefooncentrale. Je hebt ook de mogelijkheid om je gepersonaliseerde uitgebreide belstatistieken in te zien. Zo weet je precies waar de gemaakte kosten heen gaan en hoe je hier eventueel verandering in kunt brengen om nog meer geld te besparen.

VOIP gebruiken met flexplekken

De tijden waarin iedereen dagelijks naar kantoor kwam en altijd dezelfde werkplek had, zijn voor veel bedrijven in Nederland inmiddels voorbij. Door veel parttime werkende mensen in bedrijven wordt er steeds vaker gekozen voor flexplekken en er zijn ook steeds meer mensen die vanuit huis werken. Je wilt hen natuurlijk ook de mogelijkheid geven om met de telefooncentrale te werken. Voicedata heeft daar met het ontwikkelen van VOIP rekening mee gehouden. VOIP is dan ook niet locatiegebonden en dus heel flexibel in te zetten. daarnaast is het perfect te integreren met je mobiele telefonie. Dit maakt het allemaal extra makkelijk om gebruik te maken van VOIP. Ben je geïnteresseerd en benieuwd hoe dit binnen jouw bedrijf ingezet kan worden? Neem dan vandaag nog contact op met de klantenservice van Voicedata. Zij kunnen je verder helpen met het inzetten van alle functionaliteiten die zij aanbieden en wat het handigste is om voor te kiezen binnen jouw bedrijfsstructuur. Steeds meer bedrijven maken gebruik van deze service en de reviews hiervan kun je lezen op de website van Voicedata. Overstappen is zeer eenvoudig en zeker de moeite waard.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn